räkningar

Har precis suttit och skrivit våra räkningar..är lite gammaldax å betalar dom via postgiro..är inte många som gör nu för tiden..bara jag å Johan som tycker att det känns bättre så..fråga inte varför bara=)
När jag satt där å skrev bara flög tanken förbi, tänk att göra likadant som det finns ett fåtal som gör, skita i att betala..bara låta räkningarna vara, gömma dom, eller slänga dom..ha alla pengar till annat...Eller att nån vänlig själ kommer å säger att hon/han betala räkningarna åt oss..Så skönt det vore att slippa betala..Men men, det går ju inte, det är bara betala å se glad ut, ja lessen kan man väl se ut om man nu vill det, men allt blir så mkt roligare med ett leende på läpparna...=)
2 maskiner tvätt är igång nere i tvättstugan..helt förvånad när jag kom ner och det var städat...till å med dammet i torktumlarn var borta...helt enkelt en ganska bra dag idag=)
Förutom snön som yr då...man får låta bli att titta ut, kanske skulle dra ner persenerna så man slipper se eländet..haha=)
Johan kommer förhoppningsvis ganska snart, börjar tröttna på att sitta ensam...Ska bli så skönt när skolan är igång igen, nästan vecka..fast då tycker man väl det är jätte jobbigt istället...Nåja, börjar ju lugnt iaf med en vecka och sen är det en vecka ledig igen pga av påsklov, eller vi har eget arbete hela den veckan..
Det var allt för nu...å ja,jag vet att jag är skittråkig som inga bildeer lägger in...tänker på det men orkar samtidigt inte...sorry sorry.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0