Skakar av lycka

Har man vare å tränat å lite, farfar var vi hos oxå, men han sov bara.
Handlade lite och sen hem..från och med idag kunde man ju gå in på skatteverket å kolla deklarationen...å det gjorde jag, både Johans och min, jätte nervös när jag skulle kolla, har vare nervös över det där länge nu, med en ikomst och jag som student med bara bidragsdelen så är det inte så fett med pengar kan jag lova..Så att få kvarskatt vore jobbigt...
Det är bara det att jag höll på att svimma när jag såg summorna...=)
Det kommer in bra med pengar=) En hel månads inkomster...=) Kommer bra till sommaren sen kan jag lova=) Kunde sitta fint att få in innan midsommar sen...Fast, det mesta ska så klart sparas..men man kan ju få unna sig ngt extra iaf...eller ha lite mer pengar till Danmark så man kan köpa med sig lite mer hem..
Detta kommer jag leva på länge nu=)
Oron är är över, bara lycka som strömmar här hemma nu=)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0