Som jag trodde

Kaos nere på vårdcentralen...
Jag kom ju då en halvtimme innan jag skulle vara hos läkaren, det tog mig 20 minuter att komma in till labbet och då var jag först i kön..Förstod varför det tog tid när jag kom in...de är alltid 2 som jobbar på labbet, en som tar proverna å sånt och en som fixar med provsvaren och så..nu var det bara en av dom som var, så hon hade fullt upp om man säger så, en person som får göra två personers jobb...kan inte vara roligt alls.
Jag gjorde mitt och satte mig i väntrummet och väntade på läkaren som oxå var sen, fast bara 10 minuter..under tiden som jag väntade på honom så fick den stakars tjejen som var på labbet så jäkla mkt skit av folk som väntade utanför, de skulle tränga sig in och det var ett himla liv, tillslut blev det för mkt för den stakarn, hon bröt ihop och sprang till sina kollegor, jag förstår henne, för de va inte snälla...sen kom läkaren och jag fick komma in, kollade provsvaren som visade på ganska kraftig uvi..tur att jag gick ner, så nu äts det antibiotika så ska det nig kännas bättre om ett par dagar.
När jag sen kom ut från läkaren ca 10 minuter senare så hade hon på labbet fortfarande inte kommit tillbaka..det tog väl knäcken på henne totalt..kan tänka mig att hon fått utstå en massa skit hela dan, folk har ju aldrig nån förståelse..
Det var iaf mitt besök på VC idag...
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! ja då blir det att käka piller ett tag nu inte kul att du fått urinvägsinflamation igen det är ju inte så länge sen. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-03-13 @ 20:38:14
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja vi har ju pratat men ha det bra och krya på dig. Kram mamma

2009-03-14 @ 08:52:10
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0