Tårta

Hållt på en massa med tårtan nu på förmiddan.

Än så länge ser den ut så här:



Ska på lite bananer oxå ovanpå...
Blev lite galet med spritsningen, men är inte van vid att använda den tyllen, eller rättare sagt det var första gången jag använde den...men det får duga så där ändå.
Ska väl snart börja steka all kyckling oxå, skönt att ha sånt där gjort så det bara är att lägga ihop maten och värma sen. Förberedelser gillas=)
Telefonen har ringt hela förmiddan här...Så Johan sitter mest i telefon, å gör han inte det sitter han och leker med sin mobil...Nåja...han har diskat oxå, så hjälp får jag..han får hjälpa till med maten sen oxå, bara för att man fyller slipper man inte sånt..
Imorse fick Johan en liten present av mig, köper inget speciellt till varandra, men nått litet är ju alltid kul att få öppna på morgonen. Han fick en bok av mig, " den som inte tar bort luddet ska dö" En bok där det finns samlat en massa lappar som folk skrivit och satt upp lite över allt, tvättstugan, trapphus, butiker, bilar osv..Jätte rolig är den. Vi läste den på julafton när vi va hos syster och anders, de har den, men Johan han inte sett den innan eftersom han kom senare på julafton..Så för honom blev det ju nått nytt iaf.
Har fruktansvärt ont i magen idag, inga naproxen har vi hemma heller, inga andra värktabletter gör nån nytta...får försöka hålla humöret uppe, men inte alltid så lätt när man har ont..
Tror jag ska slänga mig i soffan i 2 minuter innan jag sätter fart med resten.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! magont inte kul något på gång? jag själv hostar väldigt mycket har ont i ena lungan hoppas inte det blir något. Kram mamma

2009-03-01 @ 10:50:25
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ejmis

Mmmmmm, ser gott ut det där =)

2009-03-01 @ 14:04:24
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va fin tårtan blev..=)

2009-03-05 @ 15:49:55
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0