Trött eller vad

God morgon...
Frågan är vad jag gör uppe...jo, skulle ju ta detta urinprov nu då..på morgonurin som vare i blåsan i minst 4 timmar...höll ju på att späckas efter de där 4 timmarna...Nåväl, röret ligger på kylningen väl försluten i tjock plastpåse...
Ska jag bara ner å lämna det där..de öppnar först klockan 8, men jag väntar nog till ca halv 9, så den allra värst anstorminingen lagt sig..många som lär komma 8 just för att lämna prover å sånt.
Kan man ju undra varför jag inte går å lägger mig igen..Tycker det är så svårt att somna om när man vaknat den här tiden och speciellt nu när man har hållt på å fixa lite.. Fast tror ändå jag ska lägga mig å läsa lite iaf...få lite mer vila...Kommer ju sova bort kvällen sen annars...
Idag ska jag börja med mitt nya pencillin, men får inte ta det utan att äta samtidigt, kan må illa och få kräkningar annars, å det klarar jag mig utan...det var bättre med förra pencillinet, det behövde man inte bry sig om då, det enda som stod var att man skulle dricka ett halvt glas vätska till. Så nu får man allt tänka till den här gången..i 7 dagar...

Annars idag lär det inte hända så mkt, ska väl ta å städa av lite grann, Johan är nog hemma runt 14-14:30 idag, lite senare än han brukar, men ändå tidigt...Men börjar man 5:23 så måste man ju få sluta tidigt..

Ne, om jag skulle lägga mig till sängs en liten stund till, läsa lite..se om jag somnar om, men tror inte det...nu har jag ju vare dum nog att sätta mig här och piggna till ännu mer..=)
Kram

Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan hoppsan

Hur mår du nu?

hoppas nya medicinen är bättre =)

Kram och hälsa Johan

2009-03-20 @ 10:39:37
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: ida

förhoppningsvis håller det inte i sig så länge.

hoppas verkligen att du snart blir bättre. tror inte att det är ngn fara eftersom du fick göra en odling. de brukar göra det om första medicinkuren inte fungerar. har gjort det flera ggr själv. ren rutin åtgärd.

Jadu, med mig är det väl sådär. ska jag vara ärlig så är det nog inte alls....

skolan är tuff då jag missat mkt då jeppe var så sjuk och efterssom han ännu inte har kunnat va mkt på dagis så har jag ju fått fortsätta strunta i skolan och vara hemma med honom.

men förutom det med skolan är det väl lite annat som är snäppet sämre oxå.

vi håller på att jobba på syskon här hemma men det vill sig inte riktigt. blir lite ledsen över det. vill gärna ha en liten syster eller bror till Jesper ganska snart innan Jesper blir "för" gammal. vill att de ska ha lite glädje av varandra.. Suck.

Kram vännen

2009-03-20 @ 12:21:24
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: ida

nej, så länge har vi inte försökt. och det är inte så att vi har koll på ägglossning osv, utan vi kör på och händer det så händer det och då är det jättekul. började med det i november, då slutade vi med allt vad p medel hette. har inte tänkt så mkt på det förens nu. Nu känner jag verkligen hur mkt jag vill!!! kanske därför jag blir lite deppig när det inte händer ngt. har höga förväntningar.

kram

2009-03-20 @ 14:33:28
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Ja trött kan man lungt säga att man blir utav penicillin. Då tränar vi imorgon då hoppas att det går bra. Kram mamma

2009-03-20 @ 16:35:12
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Becca

Har vart i din hemstad o idag o åkt massa fel :-)

Härligt väder vi fått då Becca älskar solen vår/sommar :-)

2009-03-20 @ 16:51:00
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0