tvätt

Har tvätten nu om en halvtimme..ingen lust alls till det kan jag lova..skulle vara så skönt att lägga mig i soffan å somna en stund i stället..Men, man måste ju få sig lite rena kläder ibland oxå...så det är väl bara till att ta sig ner sen vid halv 3.

Det komer mer snö nu..kul då, våren vill visst inte komma tillbaka...Vill ha tillbaka värmen och solen..Vill inte ha vinter nå mer ju...det räcker för denna säsong.

Hade tänkt jag skulle läsa lite idag, men jag har verkligen inte orkat...Det hinns väl nångång, ingen jättepanik precis...går ganska fort att läsa ut en bok bara man sätter sig sen..men finns inte orken eller lusten så går det bara inte att läsa, eller läsa går väl, men då läser man och fattar inget av boken ändå..å ska jag skriva en resension på den så bör jag ju fattat vad det är jag har läst.

Johan slutar om en timme, snart slipper jag sitta här ensam..=)
Ne, innan det är dax för tvätten tror jag ändå att jag ska släna mig i soffan, bara 20 minuter..inte somna, utan bata vila kroppen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0