UVI igen?

Tror, eller är rätt säker på att jag åkt på UVI igen...eller igen å igen, va ju i höstas senast...får springa och det tränger å blä...VC ska ringa upp vid 11:10 så får jag se vad de säger..får säkert komma ner å lämna prov. Det är ju så typiskt när det blir på en fredag så här, då är det ju svårt att avvakta oxå...kan ju bli hemskt att behöva vänta till måndag om det börjar göra rikigt ont å man får springa hela tiden...det räcker som det är nu känns det som...
Men som sagt, får se vad de säger...Om jag behöver komma ner eller om de kan skriva ut pencilin på en gång eller så..vore det skönaste och mest ekonomiska...
Återkommer senare med hur det blev.
Kram

Kommentarer
Postat av: ida

Ajajaja...

det är inte ett dugg kul.

stackare

kram

2009-03-13 @ 11:28:23
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch, har en just nu jag också. Inte kul!

2009-03-13 @ 12:51:57
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0