dagen

Dagen idag då...
Först var det ju då skolan mellan 11-12, bra med lite repetion tills imorrn då vi har typ prov...Pluggat en massa sen jag kom hem kan jag lova..
Efter skolan blev det in till stan för att möta upp syster, gick runt å kollade lite på stan, betsällde tid hos optikern till på torsdag, så efter skolan då ska jag dit...se vad de säger om mina ögon, tycker ju själv att jag ser så mkt sämre..så ngt som inte är braär det ju.
Vid 14:30 var det dax för intervju...den kändes jätte bra, men jag vågar inte hoppas för mkt innan jag vet om jag får jobbet..men det kändes iaf riktigt bra...men vet ju sen sist att det inte behöver betyda ngt alls.
Väl hemma så blev det ju då till att plugga och äta mat. Johan fick fixa den idag medans jag grävde ner mig i böckerna..

Kvällen nu blir att läsa lite mer, kan ju aldrig läsa för mkt, så blir det tv:n och tidigt i säng, är sååå trött..

Har en fruktansvärd värk i ryggen, det bara kom helt plötsligt..jobbigt är det, men får hoppas att det bara är nån träningsvärk eller så, för det sprider ut sig i benen oxå...får hoppas på det bästa helt enkelt=)

Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lindis

var har du vart på intervju nu då? :p nyfiken ju...

2009-05-04 @ 20:03:03
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0