Dagen

Har inte hunnit med någon uppdatering idag..
Åkte och tränade först på morgonen, för att sedan åka hem och få i oss lite mat.
Åkte sedan till mamma å pappa, jag la mig för att sola och Johan tvättade bilen. Blev kvar där ett tag då mamma rakade av Johan håret oxå.
Sen åkte vi hemåt, eller vi åkte och kollade lite gåstavar först..blev varsitt par från maxi.
Nu ska vi slänga oss i soffan för att kolla sunes sommar=)
Några bilder orkar jag inte fixa idag, ni får ha överseende med det.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Sover du ännu hm kan tänka mig det. Igår blev det ingen melodifestival tycker den är så orättvis. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-05-17 @ 08:51:40
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0