dagen

Då har denna dagen redan gått..
Går ju sååå fort...
Men iaf, mamma å pappa hämtade upp mig efter 9 så åkte vi ut till vidingsjö spåren och gick 5:an..sen till kyrkogården, sätta upp lite blommor hos pappas mormor, sen hem till mamma å pappa å äta mat..gott gott=)
Satt i solen och njöt ett tag innanvi gick in, för att sedan ta en liten promenad igen, hem å fika lite, eller jag drack bara, äen ändå=)
Sen var det typ dax att åka hem eftersom mamma å pappa skulle iväg å träna, jag har nu vare hemma en stund och väntar på att Johan ska sluta..han slutar nån gång nu vid 6 tiden, men jag vet inte riktigt när...det visar sig..
 
Kollade grannfejden via datorn...säger bara herre gud!!

Känner mig lite frusen och nästan febrig, tog en temp, men 37,6 är då ingen fara på mig...Får hoppas att det är att man vare ute i solen en massa, för har ingen lust alls att bli sjuk...har inte tid med det.

Ska nu slänga mig framför tv:n en stund tror jag...ska försöka att inte somna=)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0