Dumma huvud

Den här dagen har snart gått, och mkt har inte blive gjort..
Skolan till 12. fick tillbaka "provet" VG på det, så känns jätte bra=)
Efter mötte jag upp Johan på resecentrum och gick ut tills hans jobb för att hämta bilen.
Hem det bar, jag la mig och sov, en fruktansvärd huvudvärk..Vi ska ta å laga lite mat nu strax..börjar bli bra hungrig..
Kvällen kommer bli lugn framför tv:n skulle jag tro, har fortfaramde en fruktansvärd huvudvärk, men ändå något bättre än förrut...
Har inte så mkt att uppdatera eftersom det inte hänt så mkt.
Imorrn blir en tung dag, begravning då..Måste fixa till min klänning, men gör nog det imorrn förmiddag då begravningen är först 15.
Ska se hur det går för Johan med maten.
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Terese

Imorgon kommer dina tårar rinna men det är okej!

Jag tänker på dig och din familj imorgon.

Kram

2009-05-19 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0