Ensam

Ja då blev man ensam igen då...
Först var det ju då skolan, det där provet var sådär svårt..men hade verkligen pluggat på rätt saker, så det gick ganska bra..kunde typ ALLT=) Bra att få jobba i par, då kan man kompletera varandra=)
Efter skolan blev det bussen hem och äta mat, spaghetti och köttfärssås, Johan hade verkligen lyckats med köttfärfssåsen, såååå god=) Å det bästa är att jag ska ha med den imorrn till lunch=)
Sen har vi bara slappat framför tv:n å så..promenad hade ju vare skönt om regnet hade hållt sig borta..men regna det ska det visst göra hela dagen idag..
Johan har nu åkt iväg för att jobba igen, så nu blir jag ensam till halv 8 ca...men jag ska nog få tiden att gå..är rätt trött så det är inte omöjligt att jag sätter igång en film och kanske kanske kanske somnar=)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa visst e den ;)

Hoppas att provet gick bra sen men verkar ju som d iaf..Kraaam

2009-05-05 @ 16:32:17
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Tack för det fina kortet. Ha en bra kväll då din ensamhet tur det finns burken ibland. Kram mamma

2009-05-05 @ 16:36:19
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0