God morgon

Då var man uppe innan tuppen idag med...inte van vid det här..är ju hur trött som helst, det är tur solen är uppe iaf=)
Ser ut att bli strålande väder även idag, så efter skolan som inte kommer att vara så länge tror jag nästan det får bli till att sola en stund..=) Behöver lite färg.
Bara hoppas jag piggnar till lite innan jag lägger mig i solen i så fall, annars lär jag ligga och somna, inte så bra...
Eller göra som syster hade gjort igår, ligga allt för länge och bränna sig...Man ska smörja in sig om man ska ligga och pressa, syster yster, lyssna på det nu! =)
Ne, ska kolla runt lite och sen få i mig frukost, härligt, har en drickyoghurt i kylen, så frukost går fort att fixa...Eee, jag vet att det egentligen inte är tillräkligt mkt till frukost...Men det får duga ändå..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0