God morgon

Måndag igen då..Idag skulle vädret heller inte vara ngt bra, men det är strålande sol ute=) Bara hoppas att det håller i sig=)

Då kommer uppdatering från helgen nu då..
Först kom vi ner till Tranås, chechade in på hotellet, badhotellet..=)
Efter vi lämnat av våra saker på rummet gav vi oss ut på "stan", det var loppis över HELA stan, så gick runt där lite, hittade en tupperware kanna för 25:- som egentligen kostar minst 200=) Är lite emot det där med begagnat egentligen, men den såg verkligen fräch ut.
Efter loppisen träffades vi alla 6 å gick och fikade.
Sen bar det ner till gymmet på hotellet=)



Hehe..ser inte ut som om Johan tar i så mkt va?=)



Det är iaf glada miner, min pappa=)



Syster och Johan bankar å slår..



Likaså gör mamma,



och jag...fin min va? Här tar vi allt på fullaste allvar=)



Ni ser, glada miner hela tider=) Anders här.

Efter gymmet gick vi igäg till spaavdelningen, badade lite och hade det skönt=)
Inga bilder togs där tyvärr..svårt att komma ihåg kameran alla gånger...
Tog oss sen en liten promenad genom en mysig park innan vi gick och åt.
Åt så gott, nån oxfilé med hallomiost (stavas?) rullad i nån god skinka, å så friterad bakpotatis till det..mumms så gott..alla utom pappa och Johan åt det, de år nån fläskfilé i filodegskorg med klyftpotatis.
Gott var det.
Under middagen fick mamma å pappa vår present, vi hade köpt en dag med MS Kind, de åker mellan Linköping och Rimforsa, mat får de så klart oxå. Får hoppas att det blir bra.
Efter maten gick vi tillbaka till hotellet och vi gjorde vad vi själva ville.
Johan och jag gick ner till baren och tog oss varsin drink.









Sen när vi skulle tillbaka upp till rummet passade jag på att ta några bilder på det fina hotellet











En igelkott precis utanför hotellet, som blev jätte rädd när vi höll på att ta kort..Elaka vi..

Kvällen gick mot sitt slut och vi la oss för att sova.
Gick upp ganska tidigt och gick ner och simmade på morgonen i den varma basängen, måste typ vara 35 grader eller nått där, så simmade lite och sen bara låg och flöt och hade det skönt.
Synd jag missade att ta kort där nere, så fint och mysigt kan jag lova.=)

Sen blev det frukost så klart=)



Gott=)



Här sitter vi alla samlade, mummsar i oss en massa frukost å man äter mer frukost än man gör på en hel vecka typ=)

Efter frukost å så var det ju dax att börja packa å allt sånt där trist..





Efter vi checkat ut ville de andra gå promenad, jag var inte det minsta sugen, mest för att jag hade så förbannat ont i axeln..

Men gick en liiiten bit innan jag och Johan satte oss på en bänk..Kameran åkte fram och vi satt och dumma oss..=)









Tills slut kom de tillbaka och vi gick till bilarna och åkte hemåt.

Jag med mitt gnäll över axeln..men har man ont så har man, köpte tigerbalsam som Johan masserade in och idag känns det bra mkt bättre, inte bra dock, men STOR skillnad mot igår när jag typ inte kunde röra armen, fick ta hjälp av den andra för att lyfta armen typ..

Så kommer man hem och datorn gick inte att starta upp...SÅ glada vi blev då kan jag lova..
Men till slut så löste det sig..tack och lov...HUR skulle jag klara mig utan dator lixom?

Medans jag nu suttit med detta inlägg har solen gått i moln...att jag aldrig lär mig, ska ju inte söga att det är fint väder...
Idag sen i eftermiddag får jag se vad som händer..
Ny skrivare skulle behöva införskaffas, hämta däck hos mamma å pappa, lägga över allt viktigt i denna dator till mamma å pappas externa hårddisk för att sen göra säkerhetskopia av denna och sen formatera om den..
Vi får se hur mkt som hinns med och vad vi känner för sen i eftermiddag när Johan komemr hem.

Nu har jag suttit hör i typ en halvtimme, ska jag hinna läsa några bloggar är det bäst jag slutar skriva nu..
Tar lite tid när man ska ladda upp bilder...

Ha en bra dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: ida

ni verkar ha haft det bra :)

fina bilder. såg riktigt mysigt ut.



här är iaf Jesper feberfri sen igår så idag är han på dagis., kanske kanske... vänder allt nu?

det har varit otroligt mkt nu sen februari. us hit o dit, tycker att det får räcka nu!



Kram

2009-05-11 @ 10:20:33
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Terese

Ni ser ut att ha haft en underbar helg.

dock jobbigt med axeln.

Kram

2009-05-11 @ 14:44:29
Postat av: Lindis

ja vill med dit... men styvsyster har jobbat där o säger de e så fint... får väl bli en tripp ngn gång. krya på axeln...

2009-05-11 @ 16:16:50
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Emma

Gu så trevligt ni verkar ha haft och fina bilder! De verka inte som ni va till någon större hjälp på de dära museet:/, Sandra o Marika kände nog samma som ni....Men hoppas de blir bättre imorgon:) Vi syns väl imorgon på modevisningen(?)...Hoppas alltär bra och att axeln ger med sig!



Kramar Emma

2009-05-11 @ 18:36:25
Postat av: annica

Svar till Emma:

Ne, ingen hjälp alls..får som sagt hoppas det blir bättre idag, blir väldigt tråkigt annars.

Ja, vi ses på modevisningen, men skulle inte du vara i ekholmen klockan 2 du med?

Kram

2009-05-12 @ 07:25:15
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0