God morgon

Ska jag våga?
Det är fint väder...bara för att jag skrev så kommer det väl börja regna..

Igår åkte vi å köpte oss en ny skrivare..=)



Blev en HP multiskrivare med 5 separata patroner för bättre bilder, framför allt om man ska skriva ut kort=)
Har inte kopplat in den än, men den blir nog super bra=)

Johan han ligger fortfarande å sover, men jag kunde inte sova mer, vaknar man och är pigg så finns det inte mkt mening med att ligga kvar.
Hela förmiddan har man hemma idag, först vid halv 2 ska vi vara på en sån där aktivitet..se om det blir bättre idag..Hoppas får man göra iaf.
Annars händer inte så mkt idag, komemr sluta ganska sent, eller sent å sent, men runt 17:30-18 nån gång skulle jag tro..Men ska inte klaga, vi är ju i princip ledig den här veckan ju...Imorrn ska vi på hjälpmedelsmässan, blir väl nån timme där eller så, sen är det helg för mig=)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jora, d gick så bra där. Knäcktes en del å kommer gå dit 2 ggr till verkar d som för att hon ska få allt på rätt plats å sen får ja själv hjälpa t me höftböjarn. Kasnke vore nåt för dig att gå dit men vet ju inte riktigt hur du har d..hoppas d e bättre me axeln, du kanske har skrivit nåt om d men ligger lite efetr..;)Kramar

2009-05-12 @ 08:27:42
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0