God morgon

Orkade inte uppdatera igår..
va ju iaf iväg på ett par aktiviteter..en jättedålig å en helt ok.
Efter hämtade Johan upp mig och vi åkte och lämnade av våra nya däck hos mamma å pappa för att sen åka hem och laga mat..Kvällen går ganska fort kan jag lova..
Idag ska jag på hjälpmedelsmässan, blir vid 14 tiden...gå runt där nån timme innan denna veckan är slut...eller, ska väl ta å sätta mig å skriva ner lite om den här veckan oxå, men nått stort arbete blir det inte av det iaf..
Så fram tills jag ska ge mig iväg blir det nog bara lugnt..Å efter vet jag inte..det visas sig.
Imorrn ska jag iväg å träffa min nya chef, blir väl å få schema å kanske få tider för att gå brevid å så där.
Solen skiner än så länge, men tror det skulle bli som det blev igår, fint på förmiddagen och sämre på eftermiddan, men vi får se, vore ju skönt om solen ville vara framme hela dagen för en gångs skull=)
Nu blir det till å läsa lite bloggar å sånt=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0