God morgon!

Sov lite längre idag, skönt, fast skulle kunnat sova mycket längre, men ville upp å säga hejdå till Johan som ju skulle iväg å jobba.
Lika bra för mig att komma upp oxå, behöver ju plugga idag..sååå roligt..eller kanske inte..men har inte så mkt att göra som tur är.

Idag är det iaf inte lika fint väder, så känns ju inte lika jobbigt att sitta inne en sån dag.
Fast en promenad ska jag nog hinna ut på ändå, få lite frisk luft=)

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen igår, men jag orkade helt enkelt inte att blogga.

Så kan ju dra gårdagen här oxå.
Först träning då, sen åkte vi hem till mamma för att hon skulle klippa Anders å syster skulle sola, mamma å jag åkte sedan iväg till ikano, mamma köpte sig ett par tröjor å jag ett par linnen.
Sen skjutsade mamma hem mig och jag inväntade Johan så vi kunde åka och småhandla lite.
Sen hem å fixa mat och sen var kvällen här...Robinson som gällde så klart=)

Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0