Hallå, SOLEN?

Va så strålande väder när jag vaknade, satte mig för att plugga och har ju då inte tid att titta ut..Så ringer mamma och säger att det var synd att solen försvann, då tittar jag ut och det ser ut att börjar regna när som...
Vad fort det kan gå..Och det skulle ju vara fint väder idag..undrar var det tog vägen..
De som nu lovat riktig sommarvärme i helgen, kan man lita på det? Kanske inte alls blir soligt och varmt, blir kanske regn istället..Man vet aldrig...Går inte lita på vad de säger..den saken är så säker..
Har iaf pluggat färdigt nu, utskrivet och klart, men lustigt att allt alltid ser så mycket mindre ut när man skrivit rent det på datorn än det gör på kladden, då är det en massa papper, det blir det inte efter renskrivning...men så är det.
Har inte hunnit få i mig frukost än! Är ju aldrig så hungrig på morgonen, men nu är jag riktigt hungrig..Så ska väl ta mig ngt att äta.
Sen måste jag även diska..Inget roligt alls..men måste ju göras..
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Här är det strålande solsken .-)

Hoppas den kommer tillbaks till dig så att du får njuta av den :-)



Ha det bäst !

2009-05-29 @ 10:52:18
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0