Hemma=)

Då var man hemma nu...
Blev ju en ganska lång dag, är ju några mil att åka oxå..
Å när man är trött...ojoj...å huvet inte riktigt vill...Men jag får ju skylla mig själv, så jag har försökt hålla någorlunda god min iaf=)
Toppenväder även idag, vi satt ute en del, men jag orkade inte solen, jag menar, sitta i solen med ett huvud som bankar..nej tack..men skuggan gick bra=)

Får se hur det blir med vår bil nu då...
Skulle hämta sandra å anders, men kom innan de kom ut så stängde av bilen, å sen ville den inte starta...Har aldrig varit några problem förrut, den har alltid startat på direkten.
Nåväl, till slut startade den ju som tur var...Får bara hoppas att den startar nu när Johan ska åka hem oxå..så han inte blir kvar på jobbet.
Får hoppas att det är en så simpel grej som tändstiftet, att det behöver bytas, batteriet är det iaf inte...men är det nån slags koppling eller nått däremellan kan det ju blir värre..
Vi som ska åka till Danmark snart...typ 230 mil, då får ju bilen inte krångla...
Hittas inte felet och kan åtgärdas vågar vi nog inte åka med den, då får det bli hyrbil..Mycket pengar på det, men vill inte riskera att bli stående nånstans i Danmark och vi inte får igång bilen ju...
Alltid ska det vara något..
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Ett stort tack för morsdag presenten. Hoppas nu inga större fel på bilen starta den för Johan när han skulle hem? Min magen är som en balong inte alls kul. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-05-31 @ 18:11:17
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0