Jag vill bara SKRIKA!!

Är det fredagen den 13:e idag?
Ne..det får väl bli fredagen den 8:e som är otursdagen...
Det börjar med att jag ska lyssna på ett youtube klipp...inget ljud..måste jag ju kolla vidare..ne, ljudet är dött i denna dator, det går inte..ljudkortet har väl gått eller nått...UNDERBART....eller verkligen INTE!! Jag som skulle kolla webtv å allt...men det går ju inte...Vi har en annan dator oxå, men den är inte inkopplad, å jag till å fixa sånt...ee...ne, det går lixom inte...
Den här datorn är ju redan lite som den är..För ett bra tag sedan gick den sönder på så sätt att vi inte kan anväda den trådlöst...Den funkar inte ens om man sätter i en annan kabel, ville ha en längre så det åtminståne går att sitta nån annan stans..men nej nej, den godkänner bara orginalkablen som är typ 1-1½ meter..tack tack... Men nu detta oxå...inget ljud...det börjar bli dax för en ny...men hallå...det kostar ju lixom lite pengar...Så får väl koppla in den andra..*suck*

Höll även på att slå ihjäl mig..nästan iaf..

Datastolen ser nu mer ut där här:



Skiten gick i 2 delar..jag hamna på golvet...så en nya datastol är ju iaf ett måste...Fattar bara inte hur hela skiten kunde gå av...Å lita på att det både gjorde ont och att man blev chockad när man satt på golvet helt plötsligt..
Så nu får jag sitta på en sån här skön stol tills vi hittar nått annat.



Jätte bra ställning för ryggen...dessutom blir stolen allt för låg..skulle kunna ta en kökstol..men eftersom allt runt omkring datorn verkar gå sönder så är det bäst att inte ställa ut en sån...de vill jag allt ha hela..

Det är lustigt att allt ska hända på en gång...Alltid en massa kostnader som kommer samtidigt..
Först då glasögonen som går på lite över 4000..
Å sen en datastol är ju iaf minst 400
Å en ny dator...ja ska man ha en vettig så kostar det en hel del...
Men dator får vänta..det är en kostnad jag inte vill lägga ut nu..

Men gahh vad jag är arg!!

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahahahahahhaha

Tack! nu fick jag med ett gott skratt idag. det behövdes =)

Annica; Du har gjort min dag!! haha...



inget kul att saker o ting går sönder ju efterssom det kostar ju en smula om man säger så. men kan se dig framför mig när allt bara går på tok.

thihi....

2009-05-08 @ 11:06:27
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Becca

ja visst är de lustigt att allt ska komma på en o samma gång?!

hoppas de vänder din otur och att du får en bra fedag nu!

kjam

2009-05-08 @ 12:26:50
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Terese

Den stolen som gick sönder exakt en lika dan har mathias i kisa men än är den hel.

Kram på din otursdag

2009-05-08 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0