Kort uppdatering

Orkar inte uppdatera just nu..
Helgen har varit HELT SUVERÄN=)
Tack mamma och pappa=)
Dock när man kom hem så var datorn HELKNÄPP och ville inte funka..
Axlen har jag SVINONT i..vet inte alls vad jag gjort, men ont gör den...
Så helgen som sagt toppen med mkt avslappning, god mat å allt..men sen kom vardagen fram på en gång..*suck*
Vet inte alls hur jag ska klara "skoldagen" imorrn..dra en rullstol kommer jag inte klara...men skit samma, det får lösa sig.
En ordentlig uppdatering med bilder å sånt kommer..men inte idag, utan när tid finns.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Becca

hoppas söndagkvällen oxå blir bra för dej då.



jag ska kasta i mig mat och jobba vet inte om ja känner att de är så bbra men men.



kram

2009-05-10 @ 20:01:55
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0