Måndag morgon

Det är toppenväder...Kanske inte jätte varmt ute än, ca 9 grader, men helt klarblå himmel...=) Underbart att vakna till, skulle vara fint väder idag oxå=) Lycka när det blir som de sagt...eller nåja, är ju bara tidig morgon än så länge, man ska väl kanske inte säga allt för mkt...
Faktiskt sovit lite bättre i natt, inte vaknat lika många gånger, Johan har snarkat lite mindre än han brukar.. Inte för att han hållt sig helt ifrån det, men glad för såna nätter då jag kanske bara vaknar 5 gånger istället för 70! Stor skillnad...
Blir det iväg till skolan om ett tag sen då...för de där 20 minuterna...Men skit samma, fint väder och inget kan få mig på dåligt humör..där ljög jag ju...ups...Men ni förstår iaf vad jag menar=)
Eftersom jag kom upp direkt när klockan ringde så har jag idag gott om tid att läsa bloggar å till och med lite nyheter innan jag äter frukost..Härligt=)
ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack!

ha en underbar dag!

2009-05-25 @ 07:04:55
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0