Otäckt

Mord här i Linköping i natt...Tycker sånt här är otäckt...
Och tycker synd om anhöriga till denna unga kvinna.
Att det alltid ska finnas idioter.

Nog om det.

Känner på mig att det här kommer bli en trist dag...inge vidare väder ute alls...ena stunden skiner solen, å så kollar man ut 2 sekunder senare och det är typ svart ute...
Det svänger fort..
Idag är det 3 veckor sedan jag beställde mina glasögon, de sa att det skulle ta ca 3 veckor innan de skulle komma, så de borde ju ringa idag eller inom de närmsta dagarna...Men det ska väl dröja...min vanliga otur...

Johan är iväg å jobbar nu...han kommer hem först vid 8 tiden...Men imorrn slutar han iaf tidigt=) Skönt det, då får man träffas lite.=)
Undrar vad man ska äta idag...ska ju laga mat till mig själv, å äta själv å hela den den där proceduren, som jag inte gillar...Men, finns inte mkt mer att göra...

Skulle behöva städa oxå...Hur kan det bli så dant på så kort tid när man bara är två som bor här??
Det måste komma upp nån hit när vi inte är hemma och stöka till...å typ slänga ut en massa dammråttor...hur skulle de annars hinna klunga sig på så kort tid?
Är ju tur man inte har så dant som de alltid har på rent hus iaf...
Igår kände jag att soc skulle kommit och tagit barnet ifrån dom, en hälsofara för en liten tös på 7 månader att bo i den där skiten ju... Kan inte säga annat än att man blir ARG!!
Jaja, har väl klagat färdigt för nu...=)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Becca

sån är otäckt, tycker inte de är kul när poliser kommer till mig på nätterna o säger att de letar efter någon o sen drar de?!?!Tänk om de de letar efter kommer till mig då?!??!

2009-05-29 @ 08:45:50
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0