Promenad=)

Tog mig en promenad i 40 minuter i ganska rask takt..va skönt ute, dock lite varmt med jeans måste jag säga...därför blev det inte längre än så...solen håller sig framme än så länge iaf=) Lite blåser det, men inte så det blir kallt.
Lite kul att se vad folk väljer att ha på sig..själv gick jag i linne och jeans, vissa går med tjocka tröjor och vissa går till och med fortfarande i vinterjackor..fattar inte att de pallar..Det är iaf ca 17-18 grader i skuggan, i solen blir det ju bra mkt varmare...Men men, alla gör ju som de vill.
Ska väl nu sätta mig å läsa lite, fortsätta pluggandet, men tror jag sätter mig på¨balkongen och gör det, inte för att vi har nån sol, men skönt med friska luften iaf.
Efter att jag läst lite måste jag ta tag i disken...att jag alltid ska dra på det in i det längsta...men det är ju sååå trååååkigt...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Inte någon rolig dag idag det blev att lega till sängs hela dagen det blev migrän och kraftigt oskså har inte varit så här dålig på flera år. Ha det bra Kram mamma

2009-05-03 @ 19:25:42
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0