Regn

Då börjar denna dagen närma sig sitt slut...
Skolan först i ca 1 timme, sen åkte jag till mamma och pappa för att lägga mig och sola, 1½ timme var vad jag orkade, sen höll jag på att dö i värmen...men klaga det ska man inte.. För senare sen kom regnet...
Nåväl, Johan hämtade upp mig och vi åkte hem och lagade mat, blev erbjudna mat hos mamma och pappa, men Johan han ville hem...Hade dröjt nån timme med maten, men jag hade gärna väntat...men skit samma...
Åkte sen iväg till Ikano, köpte mordagpresent till Johans mamma. Köpte även upp det sista av våra presentkort på duka, då duka går i graven och blir servera istället, så köpte man inte upp presentkorten nu så skulle de ju inte gå att utnyttja sen...

Tänk på det om det är nån av er som sitter med presentkort på duka
.

Köpte oss salt och pepparkvarn, de kostar ju lite, 419:- st, men de var fina ganska enkla i trä.
Köpte även en fin löpare, 2 st runda svarta tabletter, som vi ska ha när vi sitter i vardagsrummet.
Å så för att få upp summan blev det en förpackningsevetter oxå.
Så över 1000:- gjorde vi av med där lite snabbt...vågade inte vänta längre eftersom det börjar bli tomt i butiken.

Snart nu ska vi kolla på halv 8 hos mig, funderar nästan på att gå och lägga mig sen, är sååå trött.
Johan skulle nog oxå behöva sova, han känner sig inte riktigt bra, börjar kanske bli förkyld...Eller som man skrämmer upp sig med nu att det skulle vara svininfluensan...Men så ska man inte tänka...

Kan ju ta bilder på det vi köpte idag, men orkar inte idag, får bli imorrn eller av på torsdag, påminn mig om jag glömmer..minnet är ju inte alltid riktigt med mig=)

Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: "Peter" ;)

Tack för den fina kommentaren på min blogg och tack för tipset att handla på duka, jag och Magnus har kvar ett presentkort kvar som vi fick i förlovingspresent över 1 år sedan. Vi får fika snart, ha en bra dag, kram.

2009-05-26 @ 23:17:58
URL: http://mariapetersen.blogspot.se
Postat av: Sandra

Aha ska dom, men då kanske man skulle kika in å verkligen kolla om d e nåt billgit man själv vill ha då..Kram

2009-05-26 @ 23:27:49
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja då vart det lite handlat men var det något ni behövde eller? Ha en bra dag. Kram mamma

2009-05-27 @ 06:47:32
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0