Ska inta sängläge

Är trött nu så ska gå och lägga mig...Imorrn är det träning som gäller igen=) Mamma hämtar upp mig nån gång efter 8, ska bli skönt=)
Hoppas på att det är fint väder imorrn som de lovat, å att det är fint redan på morgonen, så det inte är så många som kommer och tränar..Vill ha det lugnt med folk så man kan träna i den ordningen man själv vill.
Glasögonen de har jag typ redan vant mig vid...fast det finns ett STORT problem...jag som alltid ligger ner när jag kollar på tv:n...det går ju inte med glasögonen ju..alltså jag ligger på sidan... Vill ju inte böja dom redan lixom...
Men allt löser sig till slut...får väl i värsta fall bara ta av dom om jag ligger...
Det är ju ingen jätte styrka i dom..å först bara kände jag att hallå, man märker ju ingen skillnad...så åkte vi till maxi...å herre gu säger jag bara, jag såg vad som stod på skyltarna lååångt bort, kollade jag utan såg jag inget mer än en gröt typ...då såg jag verkligen vilken skillnad de gör...Eller när jag sitter vid datorn, behöver inte sitta med näsan på skärmen... Å kollade på ett träd, utan glasögonen är det bara en stor krona lixom, med dom på så ser jag typ varenda löv..=) kanske har missat en massa sista tiden..men det är det slut med nu=)
Ne, sängen som som sagt.
God natt på er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Marris

God natt och ha en bra helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0