SOL

Det är så härligt väder ute=)
Va ju först till skolan en kort stund, pratade lite om betyg och hur länge jag går i skolan i höst, veckan 46 blir min sista vecka..Sen är jag färdig usk, så härligt=)
Efter sen gick jag ner mot stan, väntade på syster å sen satte vi oss i solen och väntade på att butikerna skulle öppna.
Hittade vad vi skulle, så skönt, hata att köpa presenter när man inte vet vad man ska köpa..
Sandra skulle hem till mamma å pappa för att lägga sig och sola, lät ju härligt, men jag åkte hem, Johan dyker väl upp snart och då blir det till att åka och handla..fylla frys och kyl lite.=)
Det är väl min dag det, när vi kommit hem från handlingen lär det bli en promenad i solen, bäst att passa på att få lite solstrålar på sig ju=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0