Sommar!

Det är verkligen sommar ute=) Så härligt=)
Tränat har man gjort å sen följde jag med mamma till maxi å vi kollade lite på ikano innan det blev dax att åka hem..
Ska väl ta å äta snart, är hungrig..blir ju det efter träning.
Längtar tills ikväll gör jag oxå, ska bli kul=) Inte ofta jag kommer iväg på ngt överhuvudtaget...Men nu händer det grejer, på fredag är det även dax för klassfest, såååå skojsigt=)
Å så åker vi ju snart iväg till Danmark oxå, ska bli riktigt skönt.
Är ju även snart dax för mig att gå brevid de där två dagarna, inte i veckan som kommer men veckan efter. Kul å se hur stället är att jobba på, men det blir säkert super bra=)
Ne, ska väl ta mig lite mat nu=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0