Torsdag

God morgon!
Då var det torsdag redan.
I natt vet jag inte vad...somnade i soffan runt halv 10, vaknade vid halv 2 och satte mig vid datorn!! eftersom jag var så pigg...smarta jag..blev ju ännu piggare så när jag väl la mig i sängen var det omöjligt att sova, dessutom snarkade Johan nått så fruktansvärt i natt, envis var han, han skulle ligga på rygg, å blir ju som värst då..
Somnade iaf runt 4 eller nått sånt..
Har väl egentligen sovit timmarna jag behöver, men hade ju inte skadat om de hade varit sammanhängande..

Idag blir det ju då iväg till Ullstämma och träffa chefen, hoppas på att få schema oxå..kunde vara skönt att veta så här pass långt innan, veta när man är ledig å sånt..lite att ställa in sig på=)

Efter att jag träffat henne, som nog inte lär bli så länge, då hon typ klämde in ett besök av mig mellan en massa annat, så ska jag ta bussen ner till resecentrum å möta uppå syster för att åka ut till tornby..=)

Det är tråkväder ute idag, så grått och blåsigt, inget regn än, vad jag vet iaf, men det kommer säkert=( Lagom tills jag ska ge mig ut..så där som det brukar vara ju..

Ska få i mig lite frukost å sånt nu tänkte jag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

idag ska jag nog till din stad, blir nog ikano huset eller i annat fall erat city. får se.

kjam

2009-05-14 @ 10:42:33
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Lindis

ska du jobba på ullstämma??? tjohoo! dit skickar jag mat på jobbet. hihi... kuligt

2009-05-14 @ 16:55:34
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0