Tråkväder

Nu kommer regnet...så trist..kunde det inte fått vara fint väder idag?

Fått lite grann gjort..
Sutte i telefon i en evighet kändes det som..dessa köer..ringde ju iaf akelius..vi fick hem en räkning där det stod restskuld på för en parkering..öö?? Vi som betalat allt ordentligt, fick ju ta å ringa dit då da, hon skulle kolla upp det här, men vi skulle inte betala den just nu iaf. Hon skulle kolla upp och höra av sig till oss nästa vecka..Undrar varför det måste dröja så? Krånglar dom sen så blir det hyresgästföreningen..Men tror inte det kommer att krångla, väldigt bra att prata med var hon.
Sytt lite i klännigen jag ska ha idag har jag gjort oxå..
Kom på att jag nog behöver ringa csn oxå..orkar jag idag? Sitta i ännu mer kö? Får se..
Måste ta å stryka lite oxå..såg att klännigen inte skulle skada av några dra med strykjärnet...

Å så för att tjata lite..
JAG HATAR REGNET...iaf just idag...
Kram

Kommentarer
Postat av: Becca

renet stör inte mog lika mycket som åskan som kom hit i morse.

fy vad ja är rädd för den.

2009-05-20 @ 12:29:09
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0