trött

Det går inte beskriva hur trött jag är..
Kom i säng runt 12 tiden, sov till halv 4, upp på toan, har man druckit en massa på kvällen ska det ju ut oxå...Sen kunde jag inte somna om, en karl som låg och snarka konstant, dessutom hur varmt som helst i rummet.
Är så trött...vet inte om jag är lite bakis på det oxå, svårt att säga, med tanke på att jag ju inte sovit många timmar, beror på huvudvärken på det eller inte lixom?
Bakis brukar jag ju aldrig bli, å så enormt mkt drack jag ju inte igår..
Får ta å sova i bilen till Hultsfred där ac:n är igång, svalt och skönt, sover man bra=)
Hade jätte roligt igår kväll iaf=) Nästan så jag kan känna av tränigsvärk i magen=)
Ska väl snart börja tänka på frukost oxå..
Innan typ 10 i 8 ska jag, hinnit tvätta bort sminket från igår...slarver, det vet jag, men orka det när man kommer hem? nej nej...
Duscha av mig måste jag göra.
Äta frukost.
Raka benen skiter jag i, gjorde jag igår, så den stubben som e hunnit bli får va=) Det var visst ingen=)
Sminka mig igen, fast blir nog inte så mkt idag, värme å smink e ingen bra kombo..tycker inte jag iaf..
Äta frukost ska jag göra.
Få på mig kläder så klart=)
Tejpa fast kortet på presenten till kusinen.
Det var nog allt..sen är det bara åka och hämta syster och Anders och åka till mamma.
Det är ju MORSDAG idag..så blir ett kort firande av det oxå, innan vi ska åka vidare.
Fullt upp hela dagen, men det är bara roligt, bara huvudvärken håller sig borta, tror, peppar, peppar att denbörjar ge sig, 2 alvedon och ett STORT glas iskallt vatten gör kanske susen?Med lilte sömn i bilen ännu bättre=)
Kanske skulle börja fixa med allt...när man är så trött som jag är så tar ju allt lite längre tid...
Ha en bra dag.
Ut i solen och njut=)
Kram






Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja då blev det nog lite mycket vin iallfall eller? Vi ses snart. Kram mamma

2009-05-31 @ 07:16:16
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0