aningens för tidigt...

Japp, jag är redan uppe..men hoppas verkligen på att kunna somna om en stund igen, kommer va helt död redan klockan 6 ikväll annars..
Johan skickade nämligen ett sms vid 5 att han ska jobba mer..Istället för att ha en superkort dag å sluta samtidigt som väldigt många börjar jobba, dvs. vid 8..Så slutar han nu istället 17.. Nåväl, jag vaknade iaf av det sms:et å har inte kunnat somna om, det är ju så typiskt..Somnade inte förrän runt 12 tiden, så det är inte det att jag sovit klart mina timmar..Å jag är så trött så trött...
Under dagen sen blir det mer jobbsökande, men det blir ju om ett antal timmar..Annars vet jag inte idag..Vi hade tänkt å träna på förmiddagen, men nu går ju inte det..hade jag haft bilen hemma hade jag åkt ändå, men den har ju Johan å att ta bussen tar sånt jäkla tid tyvärr, å cykla i kylan, nej tack...Får väl ta mig en ordentlig promenad istället, alltid något iaf.
Ne, ska kolla runt lite nu å hoppas på att jag blive trött sen så jag kan sova ett par timmar till.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0