Dagen då..

Blev ju då arbetsförmedlingen å inskrivning idag..Fick prata med en så lustig en på inskrivningen...Har typ idiotförklarade mig när jag sa att jag även sökte jobb som bla lokalvårdare..Jag söker ju alla jobb jag har chans att få..Ska inte de peppa en till att söka en massa olika jobb?
Aja..efter iskrivningen gick vi en liten stund på stan innan vi åkte hem å åt lite lunch. Sen var det tvätten som gällde...YIPPIE...eller inte...
Har precis nu ätit mat, spaghetti å köttfärssås fick det blir, enkelt, snabbt å smidigt=)
Tv:n står på schemat nu. Först biggest loser nu 19, 19:30 är det halv 8 hos mig och 20:00 Ullared..vet inte om det är ngt mer vid 21 sen...Vet inte ens hur länge jag orkar hålla ögonen öppna, är riktigt, rikigt trött idag...Ont i huvet av trötthet...
Ne, ska sätta mig å umgås lite med Johan nu..kanske sätta oss med julönskelistan ett tag igen å försöka komma på fler saker vi kan önska oss.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lindis

när ja skrev in mej va de med världens mupp :S men den handläggaren ja fick e as cool. skit snäll... hon fattar att ja jobbar osv... o ställer inte massa massa krav. utan mer avvaktar o ser va som händer osv...

2009-11-16 @ 19:10:01
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Susanne

Hej!!! ha en bra kväll och bra att ni tagit tag i önskelistan. kram mamma

2009-11-16 @ 19:30:11
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ida

låter som AF...

hoppas du snart slipper dom =)



Kram

2009-11-17 @ 10:29:12
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0