Första advent

Första ljuset ät tänt.



Har precis varit uppe på vinden och hämtat det sista..

Har fått ont i nacken..IGEN!! Mot ryggraden, så jag får för mig att jag ska bli förlamad...hypokondrikern Annica är i farten...haha...ne skämt å sido, men jobbigt när det gör ont, igår va det ju ryggen...Ja mamma å syster, jag borde kanske ta mig till en naprapat, å jag gör kanske det när ekonomin tillåter. Insett att det kanske ändå vore det bästa.
Idag jobbar Johan eftermiddag/kväll, börjar vid 16 och slutar vid 20, så han är ju inte borta så länge idag iaf=) Under den tiden ska jag sitta å slå in 24 små paket till kalendern som syster å jag alltid gör åt varandra..Barnsliga? Ja kanske, men det är ju kul ju..I år hoppar jag dock över chokladkalendern, även Johan gör det..vi som ALLTID har det annars..
Nehe, ska umgås med Johan lite nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack!

tjejerna tyckte det var jättekul :)

2009-11-29 @ 18:06:47
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men guuuud, man måste ju ha en cholkadkalender!!!;)

Fast när man har den andra så spelar den inte så stor roll egentligen, men den ska ändå finnas där, haha, ja e nog barnsligast..;)

Jävligt skönt för dig att ha slagit in alla paket iaf, jag har allt kvar å slå in, ska göra d sen..Kramkram

2009-11-30 @ 08:34:29
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0