Fredag

Jag skulle sova idag hade jag tänkt..inte vakna förrän Johan kom hem...Det gick ju bra, vaknade innan 7!! Varför? Varför vaknar man tidigt när man får sova och är HUR trött som helst när man inte får sova??

Igår fick jag svar från skolan att näringsläran är rättad och godkänd. Hoppas på att vårdpedagogiken blir rättad och godkänd idag..Slutar ju idag...eller har iaf bara studiebidraget till idag..Å skulle vara klar tills idag, jag är ju klar, bara det blir rättat oxå..Hon skulle ju försöka hinna rätta allt till idag, så jag hoppas..Då blir det fira idag..eller inte..Men kan ju äta ngt gott ikväll iaf..=)
Sen när jag fått betyget ska jag bjuda de närmsta på mat eller åtminstånde fika..Får se var tiden flyr iväg helt enkelt..
Idag va tanken att träna, men vet inte om jag klarar det..Tog nog lite tungt sist vi va iväg så jag fått nån muskelbristning, det gör verkligen SKITONT!! Stakars mig...haha...=)
Kommer väl under dagen gå in å kolla mailen typ 100 gånger för å se om jag fått svar från skolan...å kommer bli jättebesviken om klockan är 4 och jag inget svar fått...då betyder det ju svar tidigast måndag...=( Fast jag vet ju att lärarna har fullt upp med alla andra elever oxå...men vore så skönt att få svar..å om jag behöver göra nån kompletering så vill jag göra det i helgen å va klar sen.
Håll tummarna=)

Nu slutar Johan, fast tar nog ett tag innan han kommer hem ändå..jag börjar bli trött!! igen..kanske skulle man lägga sig i soffan å slöa en stund=)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa men d märker man sådär när man går hem att d e just vissa lampor, gärna i ett fönster som alltid är tända..Å dom 2 lägenheterna som är mitt emot vårt kök har oxå tänt jämt i vissa lampor..

Men speciellt t'nkte jag på några som alltid brukar ha en lampa tänd i ett förnster, dom hade fan bytt till julgradiner redan me, vissa e lite föör lnäppa..Hoppas verkligen att att du får svar idag, å helst att d e godkänt me såkart, så e du ju klar :) Kramar

2009-11-13 @ 10:27:16
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0