Fredag

God morgon!
Liiite seg idag bara..Men piggnar säkert till senare..Hoppas iaf=)
Ska iväg om en timme, bakdag idag ju=)
Johan är iväg å jobbar, jobbar hela helgen...Men kommer ändå hinna ses en del iaf. Få upp allt nu till första advent å allt..Måste upp på vinden å hämta ner ljusstakar å allt..Brukar egentligen ställa upp tomtar å allt oxå till första advent..Men får se hur mkt det blir av det, ska jag va ärlig känner jag absolut ingen julkänsla överhuvud taget..kanske är det för att det är 5-8 grader vart och regn varje dag...Men med lite julmusik och julmust på söndag kommer kanske känslan fram..

Drömde så knäppt precis innan jag vaknade av klockan...Jag skulle få gå in i en likbil! för att se hur det såg ut och där inne hade de en säng som jag fick prova och när jag lagt mig till rätta så tänmker jag i drömmen att nu vaknar jag snart bara för att jag ligger så skönt. Några minuter senare så ringde klockan..
Men hallå lixom..lägga sig i en säng i en likbil!? Knäppa drömmar..Fast har haft en massa knäppa drömmar på sista tiden, jag är med i diverse sekter å mkt lustiga grejer som händer.. Om man ändå kunde tyda drömmarna oxå..


Önskar sååå att jag mådde bättre just nu...den tiden på månaden å jag har ONT,ONT, ONT!!! Hoppas att jag kan glömma värken å baka å ha mysigt.
Nu lite frukost.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! ja några lussekatter blev det ju iallfall, så nu kan man ta en på söndag. Vi ses imorgon och jag tar med mig påsen imorgon. Kram mamma

2009-11-27 @ 19:02:25
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0