Freeeeedag

God morgon!
Äntligen är det fredag, Johan slutar vid halv 1 och är sen ledig heeela helgen=) 2½ dag tillsammans..det är inte dåligt det=)
Igår va jag ju då barnvakt åt mammas små dagbarn, mysungar=) Gick bra det, de va så snälla så=)
Idag tar jag det bara lugnt nu på förmiddagen, så får vi se vad som händer senare sen.Har typ inget planerat denna helgen mer än träningen imorrn...Vet iaf att det ska bli en lugn å skönt helg=)
Å så mkt hade jag att uppdatera..haha..men det händer ju inte så mkt, så har ju då inte så mkt att skriva om..
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lovingnurse

svar från min blogg: finns ju absolut en möjlighet. Jag vet inte riktigt om den kunde vara såpass sen. Den brukar väldigt ofta vara för tidig. det är jag ju van vid. Men ingen som vet ingen som vet ;)

2009-11-20 @ 12:07:32
URL: http://lovingnurse.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hejsan <3

sjukt fin blogg^^

hur e dt med dig?

2009-11-20 @ 15:50:28
URL: http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0