Hemsk natt, jobbig morgon

God morgon!
Det blir tyvärr ingen träning för mig idag..=(
Har typ inte sovit ngt i natt pga av sån smärta. Det har både vare muskeln och så har jag fått extremt ont i nacken och en punkt vid ena skuldran som gör att det nästan känns som nackspärr.Skiljer sig dock på så sätt att jag kan röra nacken men att det gör nått så fruktansvärt ont.
Har legat hela natten och väntat på att den skulle ta slut. För att det har gjort så extremt ont. Johan smörjde nu innan han åkte iväg in en massa tigerbalsam, så just nu är det aningens bättre, musklerna slappnar ju av lite så allt går lite lättare. Tur han är hemma vid 12 igen så han kan smörja igen..
Så idag blir det inte mkt alls här...Vila min muskel som är ajaj och ncken ska få vetekudden om sig.
Det är ju tur det är en dag som denna, att det regnar å är sånt oerhört tråkväder, vore det fint väder skulle jag få skuldkänslor av att ligga inne. Ska väl dock sen när Johan kommer hem och om det inte regnar allt för mkt försöka ge mig ut på en liten promenad, mår ju inte bra av att sitta inne hela dagen heller..
Förlåt att det var mkt gnäll i detta inlägg, men det får bli så ibland.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0