Kväll igen

Halv 10 redan...Vad tiden går..
Benet gör fortfarande ont..men tror nog mer på att det är muskeln eftersom värken sprider sig både upp och ner..Får hoppas det känns bättre imorrn.
Suttit framför tv:n nu under kvällen...Började kolla på grannfejden oxå, men orka inte kolla färdigt...Är trött på tv:n nu..ganska trött över lag...Funderar på om jag kanske skulle lägga mig snart. Gillar ju inte att soman ensam egentligen, men blir för jobbigt att sitta uppe å bara vänta på att Johan ska komma hem..är ca 3 timmar kvar inna han kommer hem ju..
Börjar bli lite nervös för imorrn, men det ska man väl kanske vara...Jag vill ju så gärna ha ett jobb..Det finns dock ett jobb som jag vägrar, å det är telefonförsäljning. Vill inte ringa till en massa arga människor och försöka lura på dom en massa skit. Jag HATAR själv telefonförsäljare, och jag vill inte vara en sån som jag själv hatar... Annars tar jag vilket jobb som. Sen är det ju så klart en fördel om man trivs med jobbet..=) Som personlig assistent är det ju väldigt berorde på hur man klaffar ihop med personen. Att jobba natt hos någon blir väl det inte riktigt lika viktigt, men ändå viktigt så klart.
Ne, känner att jag bara svamlar nu..lite för trött eller så..
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa d va tur d :)Ja fick föresten en snögubbe idag, kom på att man lika gärna kan skriva d här..Haha, d e så sjukt för jag har redan glömt va d ligger i alla dina, vet bara julafton..Minnet e sååå bra ;)Kram

2009-12-01 @ 09:14:51
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0