Lördag morgon

God morgon!
Det är lördag å det är träning...Ville inte gå upp idag när det va dax...trött..Men, bara att gå upp så funkar det mesta=)
Efter träningen blir det hem å plugga för min del tills Johan kommer hem. Måste ju bli klar med allt=)Tror väl kanske dock att jag inte hinner få betyget till på fredag, men allt ska vara inlämnat å klart iaf..Inget mer ska jag ha å göra=) Så skickar jag in det nu under helgen å förhoppnigsvis är allt rättat till på torsdag så jag kan åka och hämta upp det å se om det är något kvar att göra, för då får jag sitta med det på torsdag å sen ha allt klart på fredag..=) Planerat å klart=)
Johan kommer hem nån gång efter 3 idag, så blir inte ensam så länge.
Ne, ska äta lite frukost å så där nu.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0