Onsdag

God morgon...
Blev sovmorgon idag..Hade ställt klockan på 7:30..Känner att jag behöver vänja mig vid att gå upp lite tidigare..Tänkte att jag bara skulle ligga kvar en liten stund...Blev lite längre..Men skit samma, skönt att sova=) Fast blev nog lite för många timmars sömn i natt då jag fortfarande är trött..

Mår iaf mkt bättre idag, vissa dagar är jobbiga, men det får väl vara så.

Idag slutar Johan 13:45, inget delat pass=) å sen är han ledig imorrn. Får passa på att umgås när han är ledig nu..För snart är väl jag igång å jobbar alla möjliga tider å vi lär ses mkt mindre. Hoppas ju dock på att få jobba så mkt som möjligt, för att gå hemma arbetslös är inget hit alls=(

Ska ta å läsa lite bloggar å så där nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0