Onsdag

Orkade inte blogga nån mer igår..
Va ju med mamma till sjukhuset, det va intressant att vara med å se hur en koloskopi gick till, bara så synd om mamma som ska behöva lida så.
Stannade sedan kvar hos mamma å pappa tills det var dax att åka å hämta upp Johan vid 9. Så när jag kom hem sen orkade jag inte med datorn alls..

Johan har äntligen fått fast tjänst oxå=) From. den 16:e November=) Tyvärr bara 75%, men han fick ett ganska bra schema som gör att det är ganska enkelt att jobba extra.
Nu är det bara jag kvar...

Idag blir förmiddagen lugn, Johan ska iväg å jobba sen vid 12, så han åker väl vid halv 12 nån gång..eftermiddagen får jag se, ev tar jag några timmar till att plugga, eller städa, eller slöa..haha..ne, nån nytta ska jag väl göra, men får se vad och hur mkt=)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahh, va roligt :) Verkligen ett stort grattis t Johan..Jättekul å höra, blir säkert 100% snart..Kraaam

2009-11-04 @ 08:59:35
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Terese

Stor grattis till JOhan, en sten har lättnat kan jag tänka mig för er.

Men 75% är bättre än inget.

Kram

2009-11-04 @ 16:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0