Sova

Borde gått å lagt mig för länge sen...är ju dötrött...Johan sa till mig redan vid 9 att jag kanske skulle sova eftersom jag lät så trött...Men vadå sova? Å så känns det ju lite sådär, Johan kommer ju ändå att sova iaf fram till 9 imorrn..så jag kan ju lika gärna sova till dess jag med,å då gör det ju inget om jag är uppe nu...
Fast känner att ögonen inte riktigt orkar mer.. Å när de nu dessutom är ganska torra så borde jag kanske inte sitta här mer idag...
Hum..det där med att ta ögondroppar/salva själv...vilket pyssel...Johan fick hjälpa mig när han va hemma, fast det gick inte så bra..haha..det tog så lång tid så när han väl hade klämt ut droppen hade jag hunnit blinka 20 gånger..=) Det gick lite lättare själv, faktiskt..fast tycker att det är grymt obehagligt, men det är väl sånt man vänjer sig vid antar jag...
Hum..45 minuter innan Johan kommer hem..om jag börjar släcka ner här hemma, å stänga av tv:n å borsta tänder å allt sånt där kan jag kanske lägga mig på spikmattan tills Johan kommer hem..Då kan han ju väcka mig så jag kan ta bort den..om jag somnar vill säga..
God natt på er..går iaf härifrån nu=)



Till syster; bilden jag pratade om=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, jaa du, d e så jäkla typsikt Veolia, å alla tåg..;)

Å visst e ja duktig som börjat skriva nu :D Ses snart, kram

2009-11-06 @ 10:13:12
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0