Tisdag

Härlig dag som vanligt...det regnar..vad annars lixom?
Johan är nu iväg å jobbar å kommer inte hem förrän efter 9 ikväll..lite trist..men men..Sånt man får leva med=) Har fixat med lite som arbetsförmedlingen ville jag skulle göra å så ska jag söka lite jobb..Min vardag just nu, eviga jobbsökandet..Men vill man ha jobb så måste man ju..Hoppas bara på att få ngt innan man tröttnat..för efter att man sen sökt uppemot 100 jobb å inget fått, då brukar man tröttna lite, allt känns hopplöst..så får det inte bli denna gången..fast hoppas ju på att få ngt innan jag sökt så mkt..Eller hur??

Annars idag blir det nog inte så mkt, allt känns så seg på nått sätt..
Men sen har jag några dagar när lite händer iaf, imorrn blir det träna med syster på förmiddagen å sen skulle vi hitta på ngt.
På torsdag ska jag till mamma å pappa, ska hjälpa mamma med barnen när hon är på sjukhuset.
Fredag så slutar Johan tidigt å sen är han ledig hela helgen..=) Så ska väl inte klaga på att jag har en dag som är lite tråk på..Borde passa på att njuta av att ta det lugnt..Fast det är svårare att känna sig lugn när man går som arbetslös, än när jag pluggade och inget hade att göra..
Nehe, ska väl göra lite vettigt nu kanske.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0