trött

Känner mig så trött...Fast piggnade till förrut iaf, så har inte vare trött hela dagen=)
Va ju på gamla jobbet å pratade, det kommer nog inte bli några problem att jobba mycket där igen=)
Om nån vecka eller så är jag nog igång där, ska bara få hem anställningsbevis först som jag ska skriva på..
Sen bar det iväg till ikano.
Syster köpte mobil, å jag då..hostmedicin till Johan..Lyxiga grejer jag köper..
Men det är inte det där att man måste köpa en massa, kul att bara gå runt å prata en massa.

Det hade tydligen gått bra för mamma på sjukhuset iaf, fast hon va trött när jag pratade med henne. Å hon kan tydligen på biverkningar i form av typ influensa symptom i hela 2 veckor..Hoppas att hon slipper det.

Om ett par timmar ska jag hämta hem Johan, skönt att ha kvällen tillsammans iaf, även fast det känns lite surt att han är borta hela dagen..men är ju inget att göra åt det. Ska man ha några pengar måste man ju jobba..Får väl se hur mkt vi ses sen när jag får tiden oxå...Julafton ska vi iaf vara lediga båda 2..är ju bara en månad kvar till dess...

Funderar lite på vad man ska hitta på..borde kanske slå inte lite paket, har både fördelsepaket och julklappar att slå in...men vet i tusan om jag orkar just nu...soffan känns ju ganska lockande om man säger så=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!!! Tur ni har som är gång, vi måste också komma igång. Det blri nog fredag vi kör igång med bakning om det är okej för dig vi får höras. Kram mamma

2009-11-23 @ 19:47:52
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0