uttråkad

Känner mig så oerhört uttråkad...Satte mig å kollade dansbandskampen en stund eftersom jag ändå spelar in Robinson som vi ska se imorrn.. Fast dansbandskampen orkade jag bara med i typ 10 minuter..Sen har jag sutte å bytt kanal 3000 gånger...Sluta med att jag satte mig vid datorn istället=) Funderar dock på om jag skulle gå å sova istället, är verkligen jätte trött.. Lär inte vara vaken när Johan kommer hem iaf..brukar ofta vara det när Johan jobbar sent, men skulle tro att jag sover om en halvtimme..om jag inte skulle slå på en film..nån komedi så man får skratta lite och på så sätt piggna till..

Har kommit underfund med att det spökar i denna lägenhet iaf..eller visste det innan men..Just nu är det en stege som intetycks vilja hitta sig plats..
Har en minstege typ som jag har använt idag i allt klättrande, ställde den på plats för ett bra tag sen nu, men den låter, den typ knäpper å har sig..mysko, mysko..

Ställde mig å skulle baka ut några pepparkakor som vi kan ha imorrn...tog bara en liten liten bot deg..å körde ut direkt på plåten..haha..tog lite för lite deg kanske..blev endast 5 st..=) å jag va ju tvungen att prova en, så tills imorrn har vi 4 st...men det räcker ju..Får baka ut fler en annan dag..Måste dock köpa formar först..har 4 st..3 hjärtan å en svamp! Så innan det blir fler pepparkakor ska det köaps formar..

Ne,tror det får bli en film nu..
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaada, d gikc bra..Va så trött så..;)

Haha, nee ken man inte tro, men tydligen å då e inte anders seg på att passa på ;)Ha d så bra idag.Kram

2009-11-29 @ 08:52:16
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0