God morgon

Ett litet tag måste man ju få sitta här innan pluggandet sätter igång=)
Är som vanligt riktigt trött, men satte klockan på 7:30 bara för att jag va tvungen att komma upp i tid..Ska plugga näringslära ju..yippie..eller inte..Men som sagt, ett måste..
Måste ta å beställa undersköterskebrosch nu snart oxå..Kanske gör det idag sen när jag inte orkar plugga mer...Några timmar går ann att sitta, men sen är man så slut i huvet att det inte går mer..Men halva kursen ska vara klar innan jag ger mig, så är det bara=)
Ska väl ta å sätta fart nu kanske..på med lite lugn musik å jobba på=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: ida

hej

hoppas pluggandet går bra när du väl kommit igång =)

just det,du måste väl snart vara klar? dags att beställa brosch då ju. skönt för dig.

hittat ngt jobb ännu?

Kram

2009-10-29 @ 12:00:33
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0