SOL=)

Idag ser man solen, så underbart härligt=)
Dock är det ganska kallt..ett par plus bara...
Klockan 10 idag ska jag vara i skolan för samtal med min lärare, blir väl max en kvar skulle jag tro..Sen blir det nog hemåt å ta en härlig promenad i solen, måste verkligen passa på om den fortsätter hålla sig uppe. Så man får lite energi igen=)
Vid 16 sen är det dax att vara hos kvinnohälsan, ska babbla p-piller, funderar på om jag skulle ha nått annat allternativ, ganska otäckt egentligen med tanke på att de ju faktiskt kan ge proppar...Har inte tänkt så förrut, men efter att jag fått ont i benet i förgår som jag då går å tänker att det kanske är en propp fast det inte lr vara det..Men då tänker jag mer på riskerna iaf..Får väl se vad hon säger.
Johan är ledig idag, så får ju sällskap på promenaden sen, gå själv är ju SÅ trist..
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0