Blev lite rädd

I natt vid två vaknar jag av att överläppen domnade bort...jag typ skrek "hjälp" å Johan vaknade, men domningen gick bprt jätte fort..hade säkert bitit mig själv eller nått..
Men så nu på morgonen när jag skulle stänga av larmet, som jag inte alls vet varför jag ställt så tidigt..men iaf, skulle ha tag på telefonen, fick först inte fram armen alls, den lydde inte, så hjälpte armen med den andra armen då, men då ville ju fortfarande inte fingrarna lyda, sp fick inte tag på telefonen.. Då blev jag lite rädd eftersom läppen hade varit så där..
Men när jag sen väl vaknade till å armen lev normal insåg jag att jag nog legat på armen så den somnat helt enkelt...För nu är det inga problem alls med den, dock känns det så där som det kan göra efter att att kroppsdel somnat, lite halvbortdomnad så där..
Ne, ska ta å lägga mig till sängs en lite stund till, ligga å kolla lite på tv:n eller så...allt för pigg för att somna tror jag.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0