Bullbak

Har hållt på å baka lite bullar här hemma idag..=) Skulle bakat lite annat oxå, men orken finns inte alltid..men så länge bullarna är klara så är jag ganska nöjd ändå, för det är ju de som tar längst tid och är mest krävande att göra..



Gott med bullar=)

Annars under dagen då..inte hänt så mkt, va iväg en stund å köpte hem lite saker, annars har vi tagit det ganska lugnt..trötta idag..=)

Igår då, va ju hos mamma å pappa, spelade en massa wii, såå kul=) Kul oxå när det går ganska bra=)
Blev räkor för de andra, revbensspjäl för mig å bröd å så gottit vin till det=)
Kom hem sen runt 11:20, så blev inte så sent, dock kom vi ju inte i säng för det...runt 1 kom vi kanske i säng, så sovmorgon blev det ju som ni vet från mitt förra inlägg=)

Imorrn vågar jag inte sova för länge iaf, vet ju än en gång aldrig när det plingar på dörren.
De kom aldrig i fredags, men ringde och skulle ha nått serienummer för reservdelar..Så skulle de komma imorrn..Fast jag undrar alltså om de lagar..Jag misstänker ju att det är kompressorn, å det blir ju dyrt att byta ut, så får väl se vad de gör..Bara vi får en fungerande frys är jag nöjd.
Annars imorrn är det plugga som gäller.
Bli färdig med lite fler uppgifter=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0